13466071_10209903386807232_7711734827569

Ikää kun tulee, niin riesat lisääntyy...Olin jo tuossa viimevuonna 2018 laittavinani merkille sen, että en kestä mitään typeryyttä ja tyhmää. Kilahdan aikatavalla ja äkkiä. Osittain tämä vaihdevuosi selittää verenpaina asian ja myöskin menkka asiat. Menkat tulee miten sattuu, tosin nyt minulla on Mirena hormoonikierukka, josta olen saanut apuja olooni ja vuotoihin.
Minulla on myös kuumat aallot lisääntynyt. Ja samoin itseään tarkastelee kriittisemmin. On alkanut ns rupsahtamaan ja ei ole enää kaunis ja onneksi on kuvan käsittely ohjelmia joilla saa ihoa silotettua ja kaunistettua kuvaa. Minulla on kilpirauhasen ja gluteeniherkkyyden myötä hiukset ohentunut tosi paljon. En voi kasvattaa pidempiä hiuksia, koska ne on todella rumat.
Ja nyt olen joutunut koneella ajamaan hiukset lyhyeksi, onneksi osaan itse leikata sekä parturoida. Parturoinkin lapsien ja miehen hiukset ja omat myös. Lyhyenäkin näkyy pälvikaljuhkoja kohtia hiusten seassa ja ohimoilla. 
Muistan, kun hiuksien ohentumisen huomasin lapseni kysyi minulta huolissaan:" Äiti joudutko hankkimaan joskus peruukin?" Oma lapsikin on huolissaan äidin kaljuuntumisesta. Painoa olen onneksi saanut pudotettua vuodessa 10-13kg ja aion yrittää lisää saada painoa pois. 

Tälläistä tänne...Aurinkoista pääsiäisen aikaa sinulle blogi kävijä.
~Minku~